2016. 03. 02.

Day 1 - Szem

Nos, a Dreamvision Creations elég drágán vesztegeti a szemeit, ezért döntöttem úgy, hogy saját magam fogom előállítani.

Most már értem miért kerül annyiba, de még így is megérheti. Egy liter epoxi gyantával, és mellé a katalizátorral az egészet felhasználva képes volnék kereken 80 darab félgömb alakú szemet előállítani, aminek az átmérője 4 centiméter. Király!

---Tapasztalatok---
A szemnél ugyanakkor egy másik fontos tényező, hogy _mibe_ öntöm ki, jelenleg ezzel kísérletezgetek. Fontos, hogy a szoba valamennyire takarítva legyen előzetesen. A por előszeretettel találja meg a kísérleteimet, és nem jó élmény nézni, ahogy ott integet az örökkévalóságig a szilárd anyagban.
  • Silorub: Végül ennél maradtam, mint negatív. Ez szilikon gumi, a mérleg pontossága miatt egyszerre pontosan 4 db félgömböt tudok előállítani, 4 cm átmérővel.
  • A silorub mégis kuka, mert a negatív felülete mattos volt. Ha üveggolyókat használtam volna, ennél is a 2.0-hoz hasonlót kaptam volna, így viszont külön vennem kellett csokigolyó öntőformákat. 2 méretben, 4 és 2.5 centis átmérőkkel. Mert miért ne. El is használtam az egész doboz anyagot. Ha kellene bárkinek, anyagáron vesztegetem.
Szemnél a félgömb nem "követ", ahhoz kellene egy még nagyobb átmérőjű, aminél gömbszeleteket -azaz félgömbnél kisebb egységeket egyberagasztva a félgömbbel MÁR ez is működne. Seggfájás, nem kell a követő. A körlap csiszolás után festésre kerül, a rögzítés a Milliput epoxy gyurmával kerül majd rögzítésre a fejvázon, szőrmézés előtt.
1.0 -Fail

2.0 - Success